Overworld -Final Destination

Ikväll, 3 Februari 2014, släppte Overworld en stilig musikvideo för sin låt FINAL DESTINATION.
 
Videon är skapad av bandets privata bilder/filmklipp från spelningar, intervjuer och backstage. Det gör hela filmen charmig och lite känslosam. Flera av spelningarna som har filmats har jag varit på och sett live. (Tur att jag håller mig i bakgrunden så alla vackra människor som syns i videon står längst fram.) Man blir så glad och stolt över Overworld. För att i den här musikvideon ser man publik och fans som växer och tar in det som bandet har skapat ihop. På två år händer det mycket...
 
Dessutom: Det är Overworlds grymme sångare Endigo som har klippt ihop musikvideon. Här har vi en sådan talangfull kille som jag typ bara vill krama om och aldrig släppa. (Kan inte lite av hans talanger smitta av sig?) :P
 
Längtar som bara den tills jag kan åka och se Overworld igen. Tack vare musikvideon för FINAL DESTINATION så saknar jag den där sköna och glada känslan jag brukar ha efter deras spelningar.
Endigo, Kaz, Lynx, Nikke och Andie... De här fem personerna har något magisk ihop.
 
https://www.youtube.com/watch?v=ghJcWBO8JYw&feature=youtube_gdata_player
 
 
Overworld och min vän KaiPon.
 
#1 - - KaiPon:

Vill jag kolla på videon? Risken finns ju att jag är med på i alla fall någon av de konserter som blivit filmade. Kan du kolla upp det åt mig så jag vet om jag vågar kolla på den eller inte?
OCH DU VAR BARA TVUNGEN ATT TA DEN BILDEN IGEN, ELLER HUR?! XD

Svar: Jadå. Bara kolla på!Hehe... självklart! ;)
Sachiyo Silver