Kerbera i Huddinge

Jag smög till Huset i Huddinge i natt. Lagom till att se Kerbera kliva upp på scenen. 
Blir så glad i killarna! Bra musik, bra text och härligt framfört!
 
Hörde Seike bättre nu än vad jag gjorde på Kafé 44 i tisdags. Yay!! =^-^= Och Freddy var lika scharmig som vanligt, så många leenden han kan fixa bara genomnatt säga "hej" i micen. 
(Hörde några tjejer som typ grät för att alla snyggingar på scenen är så fina. Jag är glad att jag aldrig har varit en sån känslig och gråtfärdig person.) Haha...
 
Det måste jag bara säga; det var kul att smyga iväg och komma hem utan att någon märkt något här hemma! ;)
 
Jag var liksom i val och kval om jag skulle åka eller inte. Till slut åkte jag, smög in (tror ingen såg mig, ingen sa hej eller tog ögonkontakt, men det är inte lätt att hitta mig i skuggorna), såg Kerbera spela. Under själva spelningen kom jag på att vi i natt skulle slå över till Sommartid! (Damn!) Så jag drog så fort de var klara... hade velat säga hej till alla söta! Men som sagt: jag hade jobbat hela dagen, så jag var trött...och skulle det bara bli 2 timmars sömn i natt så ville jag ha dom! När man börjar jobba 05:30 och slutar vid 21:30 (ibland senare) så vill man sova när man kan!  
 
Jag ångrar inte att jag åkte och såg spelningen. :)
Ångrar bara att jag inte tog mig tid till att säga hej, och att jag sov alldeles för lite!!! :(
 
Jaja, det kommer fler chanser! Kram alla söta!
 
Ja just ja! Ni som följer Seike: har ni kollat in hans andra band? ;) Ska bli spännabde med lite framtida material utav: DIE/MAY